06.09.2025: Feil ved parkering i kameraanlegg

Grunnet driftsforstyrrelser hos en parkeringsoperatør de siste dagene, har innkjøring- og utkjøringsmeldinger kommet forsinket inn til Parklink. I den forbindelse har noen brukere opplevd at:

  • Innkjøring i kameraanlegg dukket opp i appen lenge etter at den fant sted
  • Parkeringer fortsatte å løpe i appen etter utkjøring

Viktig informasjon:

  • Selv om innkjøringen dukket opp sent i appen, skal parkeringen være registrert med riktig innkjøringstidspunkt (sjekk detaljer under «Min historikk»)
  • Du kan stoppe parkeringen manuelt i appen hvis den fortsatt løper etter utkjøring. Parkeringen stoppes da med pris NOK 0,- i påvente av melding om faktisk utkjøring.

Velkommen til

Parklink kundesenter

Finn svar i FAQ
Bruk vår FAQ til å finne svar på alle vanlige spørsmål om bruk av Parklink. Velg problemstilling og finn svar fra våre erfarne medarbeidere. Mer enn 64 prosent av besøkende til våre nettsider melder at de finner svar uten å måtte sende inn en henvendelse.

Kontakt oss
Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål, kan du enkelt sende inn en sak til oss ved å klikke deg videre til kontaktskjemaet i FAQ-en. Henvendelser besvares av vår samarbeidspartner Riverty, normalt innen 2 virkedager.