Velkommen til

Hjelp og kundesenter

FAQ

Finn svar i vår FAQ (Ofte stilte spørsmål)

Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.

  • Feil ved registrering i app
  • Spørsmål om fakturabetaling
  • Mottar ikke lenger push-varsel
  • Spørsmål knyttet ParkLink-appen

Gå til Ofte stilte spørsmål

i2

Veiledninger og brukermanualer

Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.

  • Registrering og generell bruk av Parklink-appen
  • Registrering og bruk av Parklink Permit (digital avtale)
  • Registrering og bruk av Parklink Firmakonto

Se veiledninger og brukermanualer

Firmakonto? Klikk her for å gå til Firmakonto Hjelp

Operatør

Kontakt parkeringsselskapet

Dersom du har spørsmål som gjelder feil ved registrering i app, får ikke betalt i appen, mottar ikke lenger push-varsel eller spørsmål knyttet ParkLink-appen kan du kontakte vårt kundesenter ved å fylle ut skjemaet lenger ned på siden.

Kontakt parkeringsselskapet for spørsmål rundt:

  • Får ikke avsluttet parkeringen
  • Kontrollsanksjon (bot / illeggelse)
  • Spørsmål eller klage knyttet anlegget
  • Automatene henger seg opp
  • Betaling
  • Leie P-plass

Hvilken parkeringsplass gjelder det?

Fant du ikke lokasjonen?

Kontakt parkeringsselskapet / operatøren direkte.

Kontakt meg

Kontakt Parklink
Har du spørsmål vedrørende betaling, faktura, leie av plass eller får ikke avsluttet parkering i ParkLink-appen?

Da må du ta direkte kontakt med parkeringsselskapet. For app relaterte henvendelser kan du sende oss en melding. Vi tar kontakt så snart vi kan.

 

Bli kontaktet
Om du ønsker at vi skal kontakte deg, kan du legge igjen din kontaktinformasjon her.
Vår responstid om du velger og bli kontaktet via dette skjemaet er 2-3 arbeidsdager.

Åpningstider: Hverdager fra 08:00 – 16:00

Adresse

Holbergsgate 21
0166 Oslo

Pressekontakt

E-post: presse@parklink.no