Velkommen til

Hjelp og kundesenter

FAQ

Finn svar i vår FAQ (Ofte stilte spørsmål)

Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.

  • Feil ved registrering i app
  • Spørsmål om fakturabetaling
  • Mottar ikke lenger push-varsel
  • Spørsmål knyttet ParkLink-appen

Gå til Ofte stilte spørsmål

i2

Veiledninger og brukermanualer

Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.

  • Registrering og generell bruk av Parklink-appen
  • Registrering og bruk av Parklink Permit (digital avtale)
  • Registrering og bruk av Parklink Firmakonto

Se veiledninger og brukermanualer

 

Firmakonto? Klikk her for å gå til Firmakonto Hjelp

Operatør

Kontakt parkeringsselskapet

Dersom du har spørsmål som gjelder feil ved registrering i app, får ikke betalt i appen, mottar ikke lenger push-varsel eller spørsmål knyttet ParkLink-appen kan du kontakte vårt kundesenter ved å fylle ut skjemaet lenger ned på siden.

Kontakt parkeringsselskapet for spørsmål rundt:

  • Får ikke avsluttet parkeringen
  • Kontrollsanksjon (bot / illeggelse)
  • Spørsmål eller klage knyttet anlegget
  • Automatene henger seg opp
  • Betaling
  • Leie P-plass

Søk etter parkeringsplassen og finn kontaktinformasjon

Fant du ikke lokasjonen? Klikk på en av knappene under for å finne kontaktinformasjonen til alle parkeringsselskapene

Kontakt oss

Kontakt Parklink

Har du spørsmål vedrørende betaling, faktura, leie av plass eller får ikke avsluttet parkering i ParkLink-appen?

Da må du ta direkte kontakt med parkeringsselskapet. For app relaterte henvendelser kan du sende oss en melding. Vi tar kontakt så snart vi kan.

Adresse

Holbergsgate 21
0166 Oslo

Pressekontakt

E-post: presse@parklink.no