Vi opplever fortiden problemer med vår betalingsleverandør. Dette fører til at det ikke er mulig å betale eller registrere nye betalingskort. Vennligst forsøk igjen litt senere. Beklager problemer dette måtte medføre.
Vi opplever fortiden problemer med vår tjeneste. Dette fører til problemer for noen av våre brukere. Vennligst forsøk igjen litt senere dersom du opplever problemer. Vi beklager problemer dette måtte medføre.
Velkommen til
Hjelp og kundesenter
Finn svar i vår FAQ (Ofte stilte spørsmål)
Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.
- Feil ved registrering i app
- Spørsmål om fakturabetaling
- Mottar ikke lenger push-varsel
- Spørsmål knyttet ParkLink-appen

Veiledninger og brukermanualer
Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.
- Registrering og generell bruk av Parklink-appen
- Registrering og bruk av Parklink Permit (digital avtale)
- Registrering og bruk av Parklink Firmakonto
Firmakonto? Klikk her for å gå til Firmakonto Hjelp

Kontakt parkeringsselskapet
Dersom du har spørsmål som gjelder feil ved registrering i app, får ikke betalt i appen, mottar ikke lenger push-varsel eller spørsmål knyttet ParkLink-appen kan du kontakte vårt kundesenter ved å fylle ut skjemaet lenger ned på siden.
Kontakt parkeringsselskapet for spørsmål rundt:
- Får ikke avsluttet parkeringen
- Kontrollsanksjon (bot / illeggelse)
- Spørsmål eller klage knyttet anlegget
- Automatene henger seg opp
- Betaling
- Leie P-plass
Kontakt parkeringsselskapet / operatøren direkte.