14.06.2024: Feil hos vår betalingsleverandør Swedbank Pay har påvirket kortregistrering og kortbetaling i Parklink fra klokken 10:57 i dag. Oppdatering 13:30: Swedbank Pay melder at problemet er løst. Våre undersøkelser bekrefter dette. Kortregistrering og kortbetaling skal nå fungere som normalt.

Mottatt SMS fra Parklink med link til en betalingsside? Det kan være et svindelforsøk! Parklink legger ikke linker i meldinger om ubetalte parkeringer.

Velkommen til

Parklink kundesenter

Veiledninger og brukermanualer

Om du har noen spørsmål rundt Parklink se gjerne gjennom våre ofte stilte spørsmål for å få raskest svar.

  • Registrering og generell bruk av Parklink-appen
  • Registrering og bruk av Parklink Firmakonto

Kontakt Parklink

Har du spørsmål vedrørende betaling, faktura, leie av plass eller får ikke avsluttet parkering i Parklink-appen?

Da må du ta direkte kontakt med parkeringsselskapet. For app-relaterte henvendelser kan du sende oss en melding. Vi tar kontakt så snart vi kan.