Kontaktinformasjon
Parkeringsselskaper
I de fleste tilfeller våre brukere kontakter Parklink kundesenter, gjelder det henvendelser som parkeringsselskapet må behandle. Kontakt parkeringsselskapet for henvendelser som gjelder:
- Får ikke avsluttet parkeringen i appen
- Kontrollsanksjon (bot)
- Spørsmål knyttet anlegget
- Feil / mangel på automatene
- Spørsmål vedrørende betaling
- Leie av P-plass
Hvem skal jeg kontakte?
Du finner kontaktinformasjon til riktig parkeringsselskap i Parklink-appen:
- Åpne Parklink-appen
- Søk opp den aktuelle parkeringslokasjonen
- Klikk Se priser og parkeringsinformasjon
- Klikk Kontakt parkeringsselskapet
Klikk her for å se kontaktinformasjonen til kommunale parkeringsselskap.
Kontakt kommunen
Klikk på «Kontakt kommunen» for å se kontaktinformasjonen til de ulike kommunene.